sze_ bende samsundayım kar yağdı bugün evim giriş kat altı bos garaj. Buz gbi oluyor 55 e attım doğalgazı odanın kapısını kapattım kumtelün pervaneli ısıtıcıları var onu calıstırdım 18 dereceden 25 dereceye cıktı oda sıcaklıgı öyle banyo yaptırdım. O ısıtıcı banyo için cok iyi oluyor hemen ısıtıyor tavsiye ederim canım pahalı bsede değil