Merhaba Bitlis’te oturuyorum ve bildiğiniz her yer kar evim doğalgazli çok yakıyorum hatta ay sonu maaş galiba oraya gitcek o derece ama ev ısınmıyor çocuğumun altını bile değişirken acele ediyorum üşümesin diye ısıtıcı vs. Fayda yok banyo yaptiricam nasıl yaptıracam diye düşünüyorum siz ne yapıyorsunuz