nurrr126 benımde 1 ayda belirtiler vermişti. 2 ay da artık kaka da kan görünce net alerji dedim. Öncr sütü kestim tabi süt kesince dana etinide kestim. Çapraz reaksiyondan dolayı. Sonra yumurta. En çok bu ikisi alerjen zaten. Kuruyemişi kestim. Tavuğu kestim. Yumurtadan dolayı. İlk 20 günden sonra tam anlamıyls rahatladı bebeğim. Sonra yavaş yavaş açtım. Önce tavuk sonra dana eti sonra kuruyemiş sonra işte yumurta. En son süt. Şuandada sütü açtım. Mukuslu kaka 50 günü buluyor geçmesi diyetten sonra. Onu dert etme kan olmadığı sürece. Önce vücuda alerjen maddeyi unutturuyoruz. Sonra tekrar tanıştırıyoruz. Süreç böyle ileriyor. Bağırsak tepkili olduğu için deri ve kan testinde çıkmıyor. Sadece senin kendi diyetinle anlayabilirsin. O yüzden biraz sabır ve diyet. Yine bence alerji doktoruna git. Eğer öyle bi şüphen varsa