nurrr126 bende başında nöbet tutardım kucağımda sakinleşirdi sürekli kucağıma alırdım gaz damlaları azda olsa rahatlatıyor zamanla azalıyor ama her gün yeni bir güncelleme geliyor sonrassında sürekli sıçramaya başladı ona uyanıyordu şimdi oda yavaş yavaş azalıyor. Annelik çok zormuş gerçekten çok kafaya takanlar için 🐣