Omerberat şimdi durumu iyi çok şükür 5.30 aylıktı ameliyat oldu 3 gün yoğum bakımda kaldı 2. Gün uyandı 3. Gündede servise çıktık 3 günde serviste kaldık sonra bir ay ilaç kullanımına devam ettik sonrada ilaçları kesti doktor kilo almaya başladı çok şükür şimdide durumu iyi. 4 ay oldu ameliyat olalı rabbim bütün meleklerin hastaların yardımcısı olsun🙏 Çok güçlüler gerçekten allah sabrını veriyo bol bol dua ediceksin başka da önce allaha sonra doktorlara emanet ettim bebeğimi darısı tüm şifa bekleyenlerin başına🙏🙏🙏