cemreruzgar bizde aynı durumdaydık. Sadece mama kullanıyoruz tüm mamalar kabız yapıyordu. Kakasını desteksiz yapamıyordu. İlk mamayı içince mormal yapıyordu gittikçe sertleşiyordu. Bizimki süt alerjisi kaynaklı oldu. Şimdi alerji maması kullanıyoruz toparladık büyük oranda kabızlık içinde zeytinyağı ve şurup kullanıyoruz. Normal mama kullanırken ama şurup da versem zeytinyağı ya da su da veriyordum işe yaramıyordu. Şimdi hergün yapıyor kaka