_alyaninannesi_ merhaba,
Bizim başımıza da geldi rsv illeti sizden tek ricam almayın evinize hasta insanları bakın benim evladım 10 gün benim yanımda evde kaldı sonrasında eve gelem misafirlerden hasta olan okullu çocuklar vardı. Ben aman buldumcuk olmayayım tek benim çocuğum değil diyip misafirlere sundum oğlumu o akşam meğerse çocuklardan biri ishal biri 40 derece ateş malesef ki oğluma bulaştı 10 gün boyunca yenidoğan yoğunbakımda kaldı hayatımdaki en büyük imtihandı o bebeği orada küvezde bir başına bırakmak doğru düzgün tam doyurmuyorlar iyi olması için onlarda haklı ciğerleri şişer diye oğlumu kilolu gönderdim geldiğinde kemikleri sayılıyordu çok şükür iyi toparladım onu ama size yek söyleyeceğim sakın sakın almayın yoksa ağlamaktan üzülmekten hem sütünüz gider hemde perişan oluyorsunuz çünkü çok küçükler insan perişan oluyor yoğunbakımda öyle görmek bebeğini