Deletedmom_83 Geçmiş olsun 🌸 bizde tam 2 aylık olduğumuz gün yattık rsv den 8 gece Zeynep Kamil hastanesinde.
Öncelikle bu durumdaki çoçuk için zaten doktorlar çok emzirmeyi diyorlar. Akciğerleri şişiyor muş fazladan, ondan dolayı nefes alması daha zor oluyormuş. Ki serum bağlamış olmaları lazım, çok açıkmaz. Zaten yoğun bir tedaviye başlamışlardır. 2 3 güne etki eder. Rabbim Şafi ismiyle şifa versin inşallah tez vakitte. Hastane köşeleri çok zor. Ben 8 gece ne gece ne gündüz uyku uyumadım.
Ama cezaevi gibi demişsiniz. Emin olun oraları daha zordur.