demirutlu merhaba canım bizde de yüksek çıkıyordu şuan bebeğim 16 aylık 6 ayda bir kan veririz 2 yaşına kadar vereceğiz yüksek çıkmazsa takibi bırakılacak inşallah. Bizden genetik test alındı ben tamamen hasta çıktım benimde değerime bakıldı 2 küsür çıktı 6 dan yüksek çıksaydı tedavi uygulanacaktı bana tekrar hamile kalırsam kan vs verilecek dendi hamilelikte kanın yüksek çıkmasını aclik tokluk da değiştiriyormuş burda bi iki arkadaştan duydum bizde de öyle olmuştu açken daha düşük çıkarmış başka sorun varsa yazabilirsin özelden de yazabilirsin bildiğim kadar yardımcı olmaya çalışırım