Merhaba benim kızım 3 aylık doğduğundan beri takipliyiz .bizim degerlerimiz hep sınırın altında kalıyor bı yukseliyo bı dusuyo ama hiç 320 i geçmedi. Eşimden ve benden kan almışlardı değerlerimiz düşük çıktı diye sevinirken gen testiyle ikimizinde taşıyıcı olduğunu öğrendik. 15 günde bir düzenli kan vermeye devam ediyoruz ek gıda döneminde inşallah düşmeye devam eder ağlamaktan için disima çıktı Allah yardımcımız olsun hepimizin. Yarında genetik bölümüyle detaylı bir konusucam bakalım hakkimizda hayırlısı olsun