Arslanbaby Şehit vermedik terör yoktu dediğin 300 kişi mi?
Ben şehit vermedik terör yoktu diye bir şey yazmadım onu nerden çıkardınız ?
Aynı şeyleri yazmışım ben de bir kişi de aynı 300 kişi de aynı 500 kişi de aynı.
Şehit için de aynı bir şehit aynı dokuz şehit De aynı 30 şehit de aynı ama bunu niye saklasınlar saklanan bir şey yok. Hepimiz CEpheye şehit olacağımızı bilerek çıkıp savaşıyoruz zaten kimse kimseyi zorla çıkarmıyor cephedeki bir asker açlıktan şehit olsa anlarım birilerine hesap sorabiliriz ama savaşıp çatışıp şehit olduğu için kime hesap soracağız niye hesap soracağız öyle bir hakkımız yok. Türkiye sanki yeni mi şehit veriyor ya da bu hükümet varken mi sadece şehit verdi Türkiye asırlardır şehit veriyor kimin ayağa kalktığını gördün şimdiye kadar ?
İdlip‘de yabancı bir ülkenin uçağından dolayı 33 tane asker şehit oldu kim hesap sordu Kim ayağa kalktı ?
Yani bu zihniyet çok yanlış insanlar ayağa kalkar diye şehit sayıları saklanıyor insanlar niye ayağa kalksın kardeşim ? Ya da neden insanlar ayağa kalkacak diye korksunlar da şehit sayılarını saklasınlar böyle bir şey mümkün mü sizce neyinden korksunlar basarlar biber gazını tomayı hepsini dağıtırlar yaparlar bir gözaltı. Böyle safsatalar sadece insanları birbirine düşürmek için. Aynen dediğim gibi ben bu meslekte de gördüm yalan söyleyen insan çok asker içinde de kaostan beslenen cok 3 se 5 diyorlar. 5 se 10.
Ayıptır ya 20 tane şehit var diyorlar 20 tane şehit olsa bunlardan hiçbirinin mi ailesi yok hepsi mi yetim hepsi mi Öksüz birinin ailesi de çıkıp bizim de şehidimiz var niye demiyor akılla mantıkla bağdaşmayan işler bunlar.
Arslanbaby 2 Yıldır verilen şehit sayısı 300 az mı?
Anlamadığınız. Bu işte diyorum ki biz bu yola bu işe bunları bilerek çıkıyoruz bu sayı 300 de olabilir 400 de olabilir 600 de olabilir Allah korusun, ama olabilir vatan savunması bu insanlar cephede donarak şehit olmuyor ya da açlıktan şehit olmadı Çatır çatır savaşarak şehit oldular. Yani devletin hiçbir kurumuna hiçbir makamına saldırma ya niye şehit var niye bu kadar sayı çok fazla demeye hakkımız yok karşı taraftaki düşman hava şartlarını fırsat bilerek siz mesafesini görüş mesafesini az olduğunu fırsat bilerek saldırıyor askerin elinde her türlü techisat her türlü malzeme Her türlü yiyecek içecek barınma alanı ısınma araçları her şey var. Kötü durumda değiller zor durumda değiller sadece şu an hava şartları zorluyor onu da yine yapacak bir şey yok ellerinde siz için ileriyi gösteren gerekli malzemeler var Sis çıktı diye hükümeti suçlayacak değiliz. Yapmayın Allah aşkına ya. Kendim birebir içinde olmasam derim ki adamların bir bildiği var konuşuyor Ama şu yazılan şeylerin hiçbirisinin gerçekle alakası yok. Üs bölgesine sızmaya çalışıldıı için çatışma çıktı kadının bir tanesi yazmış ki karakola saldırı oldu böyle bir saçmalık var mı ya Her duyduğunuza inanmayın