1905burkiyy
1905burkiyy
Ablacığım polis memuruyum senin o sağdan soldan duyduğun olayların içerisinde ben bizzat yer aldım hiç öyle senin anlattığın gibi değil. Türkiye şurada 2-3 yıldır terörle uğraşmıyor Türkiye asırlardır terörle uğraşıyor verdiğimiz şehit sayısı denizin kumundan daha fazla Şu ana kadar şehit var diye kim ayaklanmış ki devlet insanlar ayaklanacak diye korkusundan şehit sayısını saklasın sizce böyle bir şey mümkün mü o gruplara çok inanmayın o grupta da saçmalamayı seven kaostan beslenen insanlar var.
Karakola saldırı falan yapılmadı üs bölgesine sızmaya çalıştıkları için çatışma çıktı her duyduğunuza her gördüğümüze inanıp benim aşım asker biz olayın içindeyiz diye atlamayın yapılan açıklamalar doğru kaç tane asker yaralı olduğu için hastanelerde tedavi altına alınmış şu anda hastanelere akın ediyor insanlar aileleri akrabaları madem yalansa hastanede gidip kimi bulacaklar sormayacaklar mı hesabını.
Veya size 20 tane şehit 41 tane yaralı var diyen Geri zekalılar kanıt gösterebiliyorlar mı ? 20 den fazla da şehit verdik direk haberlere yansıttılar yani öyle şehitlerin sayısını saklıyalım çok olursa söylemeyelim halk ayağa kalkmasın diye kimsenin korkusu yok
1905burkiyy o adam eve gelince ne halde geliyor evladı onu uzun süre görmedi diye unutup kaçıp odalara saklanıyor ve bu adamı ne hale getiriyor biliyor musun .
Bundan şikayetçi iseniz sizin için sorun oluyorsa gitmesin kimse zorla gel Savaş demiyor Türkiye’de iş mi yok gidip kendine başka bir iş bulabilir tüm herkes bu koşulda çalışıyor ben 2 aylık bebeğimi bırakıp hava harekatına katıldım.
1905burkiyy Neyse kimse emin ol keyfinden o işe girmiyor
Hayır ben gayet keyifle gidiyorum sevine sevine koşa koşa gidiyorum siz herkesi kendiniz gibi sanmayın.