Prensesbella benimde bebeğimin şuan 34.9 atlet ve tulum tek vardı üzerinde bide yorgan ortmustum geçen ateşi 39 olunca aşırı korkuyorum şuan nöbetteyim ama alta bı tişört giydirdim üzerinde yorgan ve battaniye var birazdan yine olcucem evin sıcaklığı şuan 25 ateşi dengelendikten sonra napayım ?