Kızlar kızım bu gece çok huysuzdu sureklı ağlıyordu bende bı atesını olceyım dedım 34.1 çıktı yanlışlık vardır diye ıkı tane çubuk ateş ölçer ıle ölçtüm 34.5 çıktı sızce ne yapmalıyım soğuktan mıdır sıcak tutmaya çalışıyorum bılgısı olan varmı ne yapmalıyım