Asilmom_ şu an bizde 9 aylığız. Çevremizde akranı bebeler bay bay alkış gel gel yapıyorlar, hatta daha erken başladılar yapmaya ama bizde hala yok bende çok kafama takıp üzülmeye başladım. Daha küçücükken göstermeye taklit ettirmeye çalışırdım hala da öyle. O an yapmak istemiyor sanki hemen başka bi şeye yöneliyor. 🥺🥺