Asilmom_ ya yapabilir ama simdi cocuk bu duruma ne kadar cok tanik olursa o kadar erken ogrenir. Benim oğlum da 9 10 aylikken yapmaya baslamisti bunlari ama biz cok gösteriyorduk abartarak falan. Siz daha sakin bir insansaniz istemeden de olsa daha etkisiz kalmis olabilirsiniz yol gosterme acısından. 1 yasa kadar yapilmasi gereken beceriler. Daha zamani var bundan sonra daha cok ornek olun yaninda ogrenir elbette. Ayrica sormaniz da yanlis degil bence bu kiyaslamak degil cocugunuzun gelisimini takip ediyorsunuz.