Ben de kadın doğuma gitmiştim sadece Donaxyl verebiliyor fitil. Kullandım ama işe yaramadı. Eğer geçmezse ürolojiye gideceksin dedi. Gittim test yaptırdım enfeksiyon değerlerim baya yüksek çıktı. Gebeyken de geçirmiştim ve bana doktor her seferinde taş mı düşürüyorsun kum mu döküyorsun diyordu bu üroloji Dr da sordu bunu. Usg istedi temiz çıktı. Siz de bir baktırın böbrek idrar ne varsa