ipelya besin alerjisi veya egzama yoktu,astımı varmış meğer oğlumun. Ben öksürdükçe zaditen veriyordum çocuk doktoru önerisi ile meğer astımmış sebebi. Düzenli hava kullanıyor şimdi gayet iyi. Doğduğunda özel sağlık sigortası yaptırmıştık biz Cem hocayı da düşündüm o da çok iyi bir doktor. Şimdi yaptırsanız da karşılamaz ama tanıyı sigorta tarihinden önce aldığı için🙄