ipelya biz çok farklı sebeple gittik. Doğduğundan beri egzaması vardı. 2 yaşında kreşe başladı hasta olduğunda bir türlü iyileşemiyordu geniz akıntısı geçmiyordu ayda 2-3 tane antibiyotik bitiriyorduk. Cem Hasan hocaya götürdük alerji testi yaptık birşey çıkmadı ama bünyesi alerjiye yatkın dedi eşim alerji hastası. Kızıma göre tedavi uyguladı bağışıklığını yazdan kışa geçerken hazırladı takviyelerle vs. Hasta olduğunda da ona götürdük o tedavi etti. Çok memnun kaldık. 2,5 senedir de doktorumuz.