anneveoglusu _Goktugunannesi__ evet oluyordu bende video çekip doktora gösterdim maalesef epilepsi nöbeti bunlar dedi çok üzgünüz 1 haftadır kendimizi çok kötü hissediyoruz Allah hiçbir anneye yaşatmasın evladıyla sınamasın elhamdulillah bu halimize yinede
AslanKadini feyza8181 benimki korkuyor ama ağlamıyor ben hemen yok bisey yok bisey diyerek gülümsüyorum yüzüne karesi güven hissediyor galiba unutuyor korktuğu seyi