feyza8181 valla benim kızım da aynen öyleydi her sese ağlıyordu korkuyordu , kalabalıktan , araba seslerinden, hapşırıktan , müzik sesinden aklına gelebilecek herşeyden . Zamanla o korkuların üstüne gittik neyden korkuyorsa adım adım gün gün onun taklidini yapmaya başladık bir çok korkuyu yendik diyebilirim. Şuan 8,5 aylık bi kaç tane korkumuz kaldı onları da yenersek geçicek inşallah. Çok ürkütücü olmadan alıştırmaya çalışın derim ileride daha zor oluyor çünkü