Cisemcagan17 Minigim38 bende öyle diyorum hem maddi hemde manevi anlamda birde ilk cocugumla ile güzel ilgilenmek istiyorum ama bende polikistik over sendromu var ilerde ya olmazsa diyorum ilk bebemde 3 sene sonra zor oldu
Cisemcagan17 yokolmaz hahah eşimde hep erkek dedi erkek bebem var kafama tuz dökmüşler o doğru cikti ama ya ins kızımız olur her ikimizinde kiz başka diyorlar o duyguyu da tatmak istiyor insan
yokolmaz Cisemcagan17 benim eşimde aynı 2 erkek evlatdan sonra kizida tatsak faln diyo ama ,gel birde bana sor işte ,yada erkek olursa diye eve ocağa glmez adam daha ,o yuxden cesaret edemiyorum 3 çocuğa. Ama kaderimizde ne yazilisyla onu yasicaz .
hamdusenalarolsun Cisemcagan17 sağlıklı olsun en önemlisi o tabiki ama erkek olsun isterim 😂 ikisinin de tadına bakayım 😂
hamdusenalarolsun Cisemcagan17 evet öyle oluyo galiba😂rabbim sağlıklı bi şekilde ikimizede nasip etsin istediğimizi 😂