tuuugc hoca bulmuşken soru sorsam cevaplarmisiniz🙆 oğlum tam 3,5 yaşında bende sübyan okulu olarak bildiğim ama sizin dediginize göre cemaat okuluna geçen hafta oğlumu oryantasyon olarak verdim 3. Günü hoca olmuyor ayak uyduramiyor öğrencilerimin en büyüğü 4,5 yaşında ama senin oğlun daha büyük gibi davranip konuşuyor bizim anlattiklarimizin ogrettiklerimizin hepsini bildiği için canı sıkılıyor odaklanamiyor hiç bir etkinliğe 2 dk dan fazla odaklanmadi dedi ve malesef gondermedim oğlumu
Oğlum namaz surelerinin çoğunu biliyor elif ba yi biliyor ve evde herhangi bir etkinlik yaptığımızda saatlerce yaparız hiç odaklanmadigi olmadi tam aksine birseyler ogrenebildigi herseyle saatlerce ilgilidir
Şimdi size sorum ise seneye başka bir subyan okulunda şansımı denesem mi yoksa 5 yaşına geldiğinde kreşe mi gitse ordaki hoca öyle dedi çünkü bu çocuğun kreş veya okul ihtiyaci yok sen direkt anaokulu çağına gelince ver en iyisi dedi bende sosyallessin istiyorum yada kendi yemeğini kendi yesin istiyorum