2prensannesi__ benim kziimi dört yaşında bile almadılar.yas sınırı getirmişler tuvalet eğitimi tam olmayan,kendi kendine tuvalete gidemeyen çocukları almiyolar.o yüzden de dört yastan beş e çıkardilar diye biliyorum.yani 2018 dogumlulari aliyolardi geçen yıl. Benim kızımı bu yıl aldılar.biz çok memnunuz kızım eve gelince anlatiyo çok mutlu oluyorum.ortalama 13 günde harfleri öğrendi, yemeğini falan arkadaşlarıyla yiyor öğlen orda,oyun oynuyolar birbirlerine zarar vermeden ve diğer kuralları öğreniyor (el yıkamak,çantasını toplamak,yediklerini kaldırmak,afeiyet olsun teşekkürler vs demek gibi gibi.) İkinci dönem de gondericem