incinmissindedii yirmiikikasim23 mama verirken kaynatıp soğutuyorum. Banyo yaptırırken su yuttu ondan enfeksiyon kapmı. Musluk suyu sıkıntı ya
Batuhaannn yirmiikikasim23 kimyonu denemedim hiç bişi diyemem onun için ama benim oğluma rezene çok iyi geliyordu. Sakinleştiriyordu daha kolay uykuya geçiyordu gazına da çok iyi gelmişti şuan 6 buçuk aylık su içiyor şuan ama yine de ara ara rezene veriyorum
yirmiikikasim23 Batuhaannn rezeneyi ilerleyen zamanlarda deneyebilirim tecrubesizim korkuyorum herseyden :))
sibelkilic yirmiikikasim23 2 cay kasıgı mutlaka ver mama susatıyor doktorumuz bızım verebılrsın dedı mama yıyorsun ben verıyorum
birbebekbiranne_ yirmiikikasim23 ilk 6 ay ne mama ne anne sütü ne içerse içsin verilmez diye biliyorum
zynpkkk birbebekbiranne_ ben de öyle biliyordum kaynanam çok söylüyordu kızıyordum ilk defa haklı çıktı
nurdann1 yirmiikikasim23 benim bebeğimde sadece mamayla besleniyor. Ben her mamadan sonra 3-4 kaşık ılık su veriyorum pamukçuk olmasın diye
NewMomm1 Ben vermiyorum su. Ama hep emzirip hem mama takviyesi yapıyorum o yüzden vermiyorum sadece mama durumunda bilmiyorum ne yapılmalı doktorunuza danışın🌸
birbebekbiranne_ zynpkkk evet sadece çok sıcaklarda veren gördüm ama yine de gerek yok diye biliyorum