mormilena yirmiikikasim23 kurur bebis. Benim sütüm yetersizdi mama verirdim ekstra su da verirdim. Başta vermedim. Baktım idrar kokusu keskin ve koyu olmaya başladı bende verdim. Kurutmustum bebeğimi
incinmissindedii yirmiikikasim23 bence en net doktorunuza sorun. Çünkü burda kimisi verin der kimisi vermeyin en iyisini doktorunuz bilir. Benim sütüm çok az mama da veriyorum ama emziriyorum da uyurken veya uyanırken. Bazen emmiyo sadece mama içiyo ama su vermiyorum. Çünkü Sudan enfeksiyon kapmıştı bebeğim
yirmiikikasim23 incinmissindedii eczanelerde satilan bebek sulari varmis onlardan alirim o zaman suyu 10 dk kaynatmak gerekiyormus sanirim yoksa enfeksiyon kapma durumu olabilir evet
Batuhaannn Gamze-Demir benim bebeğim suyu sevmedi ben rezene vermiştim hala da veririm şuan 6 buçuk aylık. Hem gaz sorununa da çok iyi gelmişti
Derininannesi32 Bende hep verdim bir iki çay kaşığı doktorumda vermemi söylemişti o zamanlar. Hiçbirşey olmuyor merak etmeyin. Sadece kaynatılıp soğumuş su verin ki enfeksiyon riski olmasın.
Seftaliannesi yirmiikikasim23 benim doktorum vermelisin dedi. Mama boğazda yapışıklık yapıyor çünkü su rahatlatıyor.
incinmissindedii yirmiikikasim23 mama verirken kaynatıp soğutuyorum. Banyo yaptırırken su yuttu ondan enfeksiyon kapmı. Musluk suyu sıkıntı ya
55gmz yirmiikikasim23 benim doktorum ver demişti mamadan sonra çay kaşığıyla 1 ya da bazen 2 kaşık..ağzı kurum kalmasın diye söylemişti…
Batuhaannn yirmiikikasim23 kimyonu denemedim hiç bişi diyemem onun için ama benim oğluma rezene çok iyi geliyordu. Sakinleştiriyordu daha kolay uykuya geçiyordu gazına da çok iyi gelmişti şuan 6 buçuk aylık su içiyor şuan ama yine de ara ara rezene veriyorum