Sevvl Birmelekannesi_ inşallah olur kuzum benimkilerde şimdilik 10 aylık 1 yok daha uzatırız ama komşuluk arkadaşlık olarak maalesef iyi birine rastlamadım yanı bizim gibi yayıncı arkadaşlar harıc yerlılerı pek yabancı aralarına almıyorlar 😂
Birmelekannesi_ Sevvl zaten gittiğim yerlerde sanırım anca bizimle aynı işi yapanlarla arkadaş olabiliriz 🙄
Birmelekannesi_ limonkolonyasi aklımızda bulunsun ilçeleride iyiyse peki ev durumları nasıl bize lojman çıkmayabilir 4 yıldır lojmandayız kiralar ve ev durumları nasıl acaba
limonkolonyasi Birmelekannesi_ bizde 4 senedir lojmandaydik çok şükür burda da boşluk olunca çıktı ev kiraları her yerde yüksek maalesef ama ilçelerde biraz daha düşük 3 e oturanda da var 5 e 10 da yani değişiyor
ezgikrby Birmelekannesi_ biz Şırnak merkezdeyiz çocuklarda olduğu için bence 5. bölgeyi bitirin derim buralar gayet iyi durumda sizin için çocuklara alanlar ve kreşler falan da var. İş her yerde zor zaten askere 😂 benim eşim dış karakolda ama biz merkezde oturuyoruz gelip gitmesine izin veriliyo
Birmelekannesi_ limonkolonyasi Adıyaman da yazalım o zaman inşallah memnun kalırız bende depremden dolayı evler yıkıldığı için ev bulamazsak diye korkmuştum 🥺
ezgikrby Birmelekannesi_ her personelde böyle bi ihtimal var tabi 😂 bizim 1 tane bebeğimiz var ev getiriliyo karakol yakınında bi ilçede ev tutabilirsiniz dediler ama biz merkezde oturmayı tercih ettik öyle söyliyim yani daha doğru olur o ilçede hiçbir şey yoktu çünkü
limonkolonyasi Birmelekannesi_ hayırlısı olsun hakkınızda ilk zamanlar zordu evet ama şuan daha kolay bulunuyor olurda cikarsa Gölbaşı yazmayın ama orda bulamayabilirsiniz orası çok yıkım almış cunki
Emir0_ Birmelekannesi_ bende 4 yıl oldu batıdayım Ankara’dayım gurbette çok zor oluyor çocuk büyütmek komşuluk sıfır burda alışamadım bır türlü çoğu arkadaşlar da gıdınce iyice tek kaldık şuan çocuk ıkı yaşında küçükken bitirip gelelim dedık doğuyu inşallah güzel bir yer denk gelır bakalım Mardin istiyoruz Mardin’de olanlar yazarsa sevinirim nasıl bir yer
Birmelekannesi_ Emir0_ Mardin yazmayı bizde düşünüyoruz, dediğiniz gibi gurbet çok zor arkadaşsızlık daha da zor insanlar çok tuhaf olmuş aynı binanın içinde kimse kimseye gelip gitmiyor 😐
Aselemine27 Birmelekannesi_ kötü ilçeleri var evet güzel olanda var ama merkez olursa çok seversiniz iş konusundada çok rahat yani