Birmelekannesi_ Arkadaşlar merhaba bu sene batıda 4. Yılımız ve çocuklar okul çağına gelene kadar doğu görevini yapalım diye butona bastık sizce nereleri yazmalıyız iki çocuk olması etkiler mi
beyzadodo Birmelekannesi_ bayburt yazin biz ciktiktan sonra dogu oldu yemek oarasida var tazminatta var kucuk biryer ama cok rahat edersiniz biz zorlandik simdililer cok rahat
Aselemine27 Birmelekannesi_ Van ı yazın çok güzel bi yer bizde geçen yıl batıya geldik vanı çok arıyoruz doğunun en iyi yerlerinde birisi bence arkadaşalar çok memnundu
Sevvl Birmelekannesi_ bizde ikizlerim 4 aylıkken o düşünce ile geldık en azında. Okul zamanı gerı donerız diye Elazığ’dayız yani güzel yerlerden biri zaten torpıl yeri dıyorlar hep doğuda çok övmicem ama güzel enazından bütün ımkanlar var 😂
Birmelekannesi_ beyzadodo yaa öyle mi not edeyim orayı inşallah rahat bir yer gelir iki tane çocuğumuz var küçükler 🥺
hepayni13 Biz de butona bastık ilk sıralara bizde Artvin,Gümüşhane,Bayburt,Van düşünüyoruz bakalim daha var
hepayni13 Bide hicc lojman hakkımızı kullanmaadik yazilicaz inşallah çıkar yoksa bu kiralarla geçinmek zor
Birmelekannesi_ Aselemine27 Van yazmayı düşünüyoruz ama ilçesine de verebilirler acaba ilçeler nasıl güzel mi
Birmelekannesi_ Goktugmom_ Denizlideyiz aslında güzelde yer ama artık doğu işini halletmek istiyoruz Çukurova nasıl
Aselemine27 Birmelekannesi_ kötü ilçeleri var evet güzel olanda var ama merkez olursa çok seversiniz iş konusundada çok rahat yani
Goktugmom_ Birmelekannesi_ bazı yerlere eş gitmiyor en iyi yeri Yüksekova lojmanları yeni kirası çok uygun havalimanı vs var
Birmelekannesi_ Goktugmom_ eş gitmeme ihtimali olan illerden korkuyorum ben iki çocukla ayrı yapamayız diye acaba çocukları göz önüne alırlar mı
Birmelekannesi_ Sevvl Elazığ yazmayı da düşünüyoruz umarım bizimde çocuklarımızın nasibine öyle güzel bir yer çıkar 😅 biri 2 buçuk biri 5 aylık 🥲
Sevvl Birmelekannesi_ inşallah olur kuzum benimkilerde şimdilik 10 aylık 1 yok daha uzatırız ama komşuluk arkadaşlık olarak maalesef iyi birine rastlamadım yanı bizim gibi yayıncı arkadaşlar harıc yerlılerı pek yabancı aralarına almıyorlar 😂
limonkolonyasi Birmelekannesi_ bizde 4 sene batı görevinden sonra temmuzda Adıyaman a geldik lojmanda kalıyoruz iş yönünden de birçok ilcesi rahat sadece merkez biraz yoğun o kadar depremden dolayı 5.bolge ama sonrasında değişir mi bilemiyorum
Birmelekannesi_ limonkolonyasi aklımızda bulunsun ilçeleride iyiyse peki ev durumları nasıl bize lojman çıkmayabilir 4 yıldır lojmandayız kiralar ve ev durumları nasıl acaba