NaimeYilmaz çok yerinde ve doğru paylaşım olmuş sonuna kadar destekliyorum. Karşıt görüşler elbette olabilir fakat söz konusu sağlık ve hayat. Karlık görüşlü olanlarlar genelde içinde ne olduğunu bilmiyorum diye savunuyorlar. Düşüncemi paylaşma gereği duyuyorum ve bence tamamen yanlış bi düşünce sonuç itibariyle hangi birimiz aldığımız paketli gıdanın içinde tam anlamıyla ne var biliyor sakın ben paketli gıda hiç tüketmiyorum demeyin şu zamanda imkansız en basiti sıvı yağ hiç mi alınmıyor. Ayrıca ilaç olarak bakıldığında ağrımız olduğunda hiç mi ağrı kesici içmiyoruz içinde ne var biliyor muyuz hayır. Kimse kusura bakmasın ama aşılara mecburuz kötü sonuçların önüne geçmek için.