Merhaba sevgili anneler,
Bugüne kadar ücretli ücretsiz her aşıyı çocuğuna yaptırmış biri olarak genel bir uyarıda bulunmak istedim.
70 yaşlarında çok da sağlıklı aktif yaşam süren bir yakınımın bir anda rahatsızlanması, bilincini kaybetmesi ve kimseyi tanımamaması sonucunda yapılan bir sürü test ve tahlil sonrası menenjit olduğunu öğrendik. Temas eden herkesin de ilaç kullanması zorunluymuş. Menenjit hakkında bilgim var fakat bizzat bu hastalığa şahit olmak bambaşka bir deneyim.
Aynı şekilde rota virüsü kapan ve haftalarca hastanede yatan miniklere de şahit oluyorum.
Soluduğumuz hava dahil hiçbir şey 100 yıl önceki gibi değil. Hiçbir hastalık artık kolay atlatılmıyor. Doğal ve organik besleniyorum izole ve doğal bir yaşam sürüyorum desenizde bulaşıcı hastalıklardan kaçınmanız mümkün değil. Dağın tepesine bir ev dikip tek başınıza ömür boyu yaşamayacaksanız tabi…
Hayatınızı duyduğunuz şeyler, başkaları yönetmesin. Bir hastalığa hasarsız bir şekilde bağışıklık kazanmanın tek yolu aşıdır.
İyi ki Tunaya tüm aşılarını parasal şeyleri ya da diğer zırvaları sorgulamadan yaptırmışım diye gönül rahatlığı yaşadığım bir süreçteyim.
Ülkece yeniden salgın hastalıkların yaşandığı bir dönemdeyiz. “Ayıp olmasın” diye yaptığımız şeyler bizim ya da başkalarının kötü sonuçlarla karşılaşmasına neden olabiliyor.
Lütfen toplum içinde maske takın.
Kimseyle temas etmeyin.
Bebeklerinizi çocuklarınızı kimse öpmesin, dokunmasın.
Misafirliklere ara verilsin.
Beslenmenize dikkat edin, egzersiz yapın ve bol su için.
Çocuklarınız hastaysa okula göndermeyin.
Lütfen ama lütfen çocuklarınıza aşılarını yaptırın.
Bu hayat pahalılığında özellikle özel aşıların ne kadar zorlayıcı olduğunu biliyorum. Fakat paranın yerine koyamayacağı şeyler olduğunu unutmayın.
Hayatta her şey bizler için, “keşke” dememek için ebeveyn olarak tüm sorumluluklarımızı yerine getirmeliyiz.
Bildiğiniz üzere platformumuzda aşı karşıtlığına karşı sıfır tolerans uygulanmaktadır. Aşı konularında devletimizle paralel bir şekilde hareket etmekteyiz. Sağlığı etkileyebilecek konularda asparagas her haberi her duyumu bilinçsiz her yönlendirmeyi engelliyoruz.
Bu tür yorumlara denk geldiğinizde lütfen sağ altta bulunan 3 noktadan bildiriniz. Kendilerine uyarı veriyor, devamı halinde süresiz bir şekilde uzaklaştırıyoruz.
Herkese mutlu sağlıklı günler diliyorum. 💜