Mastıt çok zor gerçekten Allah yardımcınız olsun benimde basima gelmisti fakat ilk dogum yaptigim zaman oldu . Sıcak su altında duş alıp gogsunuzu ovalayin elinizle duşun altında sağım yapın Manuel sağım cihazı duş altındayken çok kolay oluyor. Sonrasında ise havluyu ısıtıp göğsünüzde tutup mutlaka yeniden sağım yapın (hastane tipi sağım makinesi kullanmıştım burda ) eğer sarı iltihap şeklinde akıntı yoksa ilk ağrıyan memeden emzirmeye çalışın. Akıntı varsa sutu sagip dökün. Yapılan işlemlerin hepsinde ağrı devam edecek ama sıcak uygulama çok önemli 2 güne kalmaz geçer inşallah ben böyle rahatlamistim