Kızlar mastit bir anda olan bir şey mi bebeğim 7.5 aylık ilk defa yaşıyorum. İnanılmaz bi ağrı var kolumu kaldıramıyorum, memeye dokunamıyorum, ateşim yok ama meme ateş gibi, başım çok ağrıyor. Böyle bir şey mi mastit? Ne yapacağım. Bir anda oldu akşam üzeri geçer dedim emzirdim sürekli ama gece ağrıdan mahvetti beni.