Momofkerem Omerasaf38 biz mama kullanmıyoruz kaşıkla veriyorum genzine kaçmaması için mama içine koymak dahA iyi
Melek_asli32 Omerasaf38 bende koyuyorum.5bucuk aylık kızım.poposuna zeytinyağı da sıkıyorum şırınga ile eğer 4 gün falan olduysa yapmadığı.bunun faydası da var
Elvn94 Omerasaf38 her mamasina fazla gelr gunde kac kere mama iciyo 2 3 biberonuna koy ardibdan brz su ver yakar kuzucugu
GlayFidanDzgn Günde bir kere yeterli olur. Ben sadece sorun yaşadığımız zamanlar koyuyordum her zamanda değil.
123Masal Omerasaf38 bebegm kabız oldugunda doktorm günde 3 4 çay kaşığı içirebilirsin yada mamasınada koyabilirsin demişti