İnstayı kapadım ben kızlar. Çok etkilendim. Bitmişiz yani herşeyimizdeler. Tepemizdeler sanki her an🥺😭😥dünden beri öldüm öldüm dirildim. Bi tünel olduğu söyleniyo😞 her ota bka inanan biri değilimdir ama bu bariz ortada gün yüzüne cıkmış bişey artık. Eşimde cok araştırmacıdır oda söyledi