4.ay atağında uyku gerilemesi var ve kalıcı eger bebeğiniz bu durumda hala uyanıyorsa bu durum devam edicektir kizim 15 aylık hala aynı saatlerde kalkıyor alışkanlık edindi 4.aydan sonra.. tabi her bebek ve anne farklı durumlar yaşıyor benim edindiğim tecrübe bu😊 bütün annelere kolaylıklar ve bol uykular dilerim🌺