Herkan1807 kuzey-21 bizimde çoğunluk ayakta ellerde vardı bu gün yok birde koltuk altının yanında vardı oda yok bu gün ama ayak üstlerinde arttı sanki
kuzey-21 Herkan1807 bilmiyorum bizim ilaç alerjisi olduğu için heryerinde çıkmıştı. Sizinki nedir inanın bilemedim. Hemen geçer inşallah.
Herkan1807 tugce7934 götürdüm doktoruna alerji dedi uyuz olsa sönmez 1 günde dedi dedi ki kaşıntısı da yok çevremizde uyuz olan olduğu için bende öyle sandım ama doktor uyuz bi yerde kabarıp bi yerde Sönmez dedi
Herkan1807 annediyebiri mesala sabah farkediyorum akşama yok oluyor veya akşam farkediyorum sabaha hafiflemiş oluyor
annediyebiri Herkan1807 ürtiker olabilir o ilaçları veriyor doktor yine 1 ay sürdü beneğiminki 1 aydan fazla sürerse araştırıyoruz dedi
Herkan1807 annediyebiri olmadı bi tekrar götüreyim kan testi vs yaptılar mı size yoksa bakıp ilaç mı verdiler sadece