2bebek_anne-si inşallah canm
2bebek_anne-si gittim sorun yok dedi ilaç verdi ama hala olmadım sizde ağrı varmı
prensveprensess_ ara ara ağrım oluyor karın ağrısı
prensveprensess_ ilacın adı tarlusal mi acaba
2bebek_anne-si progestan sökmedi ama hala olmadım
2bebek_anne-si doktora ne zman gideceksiniz
prensveprensess_ bu ilaçlar 10 güne kadar anca getiriyor diye biliyorum ben
prensveprensess_ bu sabah 10 da randevum var