
Merhaba kızlar size kısaca sorunumu anlatmak istiyorum 9 aylık bebeğim var emzirmiyorum geçen aya kadar adetim gününe gelirdi bu ay 12 gün gecikme yaşadığım bu ay 12 gün gecikme yaşadım halin gelmedi 5 tane normal kaset test yaptım hepsi negatif dün akşamda resimde gördüğünüz 2. Kez erken gebelik testi yaptım negatif kan vermeme gerek var mı acaba gebelik olsa çıkardı diye düşünyorum 12. Gün bugün gecikmenin zayıflamak için kapsül almıştım onu kullanıyordum acaba o etkilemiş olabilir mi çok stresliyim yarın randevu aldım kadın doğuma gideceğim gebelik yoktur değil mi 7 tane test yaptım toplamda çıkardı diye düşünüyorum hava değişiminden olabilir mi başına böyle bir durum gelen oldu mu bu arada testlerim negatif çıktığı için tarlusal aldım dün sabah bitti kaç gün içinde adet getirir acaba bilgisi olan cevap verirse çok sevinirim 🥰🥰😌