kids1234 her gün düzenli kaka yapması bence bağırsaklarının güzel çalıştığını gösterir. Benim kızımda emer, emdikten sonra kaka yapardı çokta güzel kilo alıyordu. Siz boşverin milleti. Bebeğinizin keyfi yerindeyse, kilo alımı da ayına göre normalse sütünüz gayette yarıyordur. Valla şu her konuda çok bilmiş insanlardan nefret ediyorum sütün yaramıyor demek ne kadar da saçma bir şey ya.. annenin moralini bozmaktan başka bir şey değil.