Hanımlar merhabalar. Oğlum 43 günlük. Sadece anne sütü veriyorum. Her beslenme sonrası kakasını yapıyor. Acaba sütüm yaramıyormu kime sorsam benimki 2-3 günde bir kakasını yapıyor diyor 1 haftada yapanları bile duydum. Bu arada Doğduğunda 3140 gramdı. 1 ayın sonunda 3700 gram oldu. Sizce sütüm yaramıyor mu? Böyle bir durum yaşayan varmı?