kukuliiii :( Doktor da şanssızsınız dedi bazı bebekler malesef 7.ayına kadar sürüyormuş :( 5.ayda mama değiştik ve damla eklendi tüm gün damla veriyoruz. Dün denedim damla vermeyeyim diye gece boyu sancıdan uyuyamadı çok kötü oldum. Ama benim bebeğim bu aya kadar sürdü sizinki belki de eli kulağındadır nolur iyi düşünün iyiyi çekin gerçekten benim şu yaşadıklarımı kimsenin yaşamasını istemem ve hep de şükrediyorum en azından sağlık kolik de olsa bir gün geçecek diye .. İlk bebeğimin bu kadar sancılı olması ilk tecrübem ve çevre baskısı yıprattı. Allah büyük geçecek elbet. Umarım sizin de geçer gider hemen 🤲