Merve450303 doktor öyle diyince benimde moralim bozuldu 1 aydır çok kilo aldı obez mi olcak diye kendi kendimi yiyorum 😔 bi de forumda mama ile beslenen bebek obez olur diyen var🙄
Zaten emekleme dönemi, diş çıkarma dönemi derken kilo vercek bir de erkek bebek illa boya gider diye düşünüyorum babası uzun çünkü