sseymanur aslaninannesiiii tetagil kullanyrm bence çok da faydası var zeytinyağı ve karanfil yazanlar var ama karanfil büyüklerde bile resmen uyuşturma hissi yaparken bebklerde ne kadar doğru kullanmk bilemyrm tetagilde doğal icerikli granül zaten
Cansuarel6 aslaninannesiiii kullanın tetagil de dentigel de temiz yazık çocuğa ben çok ağrısı olduğunda calpol de veriyordum onu öyle ağlatmaktansa diş fırçaları var bebekler için silikon onunla masaj yapın bizim de dişleri çok zor çıktı bilirim
aslaninannesiiii Cansuarel6 tesekkrler aldim parmak fircalardan da yetersz kaliyor em guzeli tetagil almak bugun alcam
aslaninannesiiii Linosh Cansuarel6 tetagil aldim kizlar bugun 1 kere kullandim ama bunun etkisi ne kadar suruyor sizce?
Cansuarel6 aslaninannesiiii 6 şaseye kadar kullanabiliyorsun ama ben sabah öğle akşam yatmadan kullanıyordum çok ağrısı varsa biraz da calpol veriyordum
aslaninannesiiii Esraerol-geldi benim aldigim da yesil kutu toz gibi ufacik granulleri var ama direkt agzinin icime mi bosaltiyoriz dogru uyguluyor myum bilemedkm
aslaninannesiiii Esraerol-geldi agzina bosaltinca dilini cikardigi icin dilinden iceri yutuyor dis etlerine degiyor mu emin olamadim
Kbraunvr aslaninannesiiii bende tetagil ama düşünüyordum ama karanfil zeytinyağı dediler çoğu videolara da baktım sizin yazdıklarınızı önermiyorlar
Esraerol-geldi aslaninannesiiii elinize de döküp sürebilirsiniz ben oğluma sürdüğüm zaman ikincisi için ağlıyor 🤣 tadı hoşuna gidiyor