aslaninannesiiii Kizlar oglum 6.5 aylik su siralar cok agliyor dislerindem dolayi yukardakilerden kullanipta agrisini azaltam var mi me tavsiye edersiniz bana 🥲
aslaninannesiiii AliBekirinAnne ya bunu yapmayi dusundum ama karanfil alerji falan yapar mi korkuyorm
AliBekirinAnne aslaninannesiiii sadece aroması oluyor alerjik bı bebek değilse sorun olmaz heralde ama doktorunuza sorabilirsiniz
ttrck aslaninannesiiii karanfil ben yetişkin olarak dişçiye sordum kesinlikle kullanma tahriş ediyor dedi
aslaninannesiiii Linosh Cansuarel6 tetagil aldim kizlar bugun 1 kere kullandim ama bunun etkisi ne kadar suruyor sizce?
Cansuarel6 aslaninannesiiii ikisini de denedim ikisinin içeriğinde temiz herhangi bir problem yok ama sanki teyagil daha etkiliydi osanit de denedim ondan hiç memnun kalmadım yurt dışından getirttim aklınızda olsun en güzeli dönüşümlü de kullanabilirsiniz gündüz dentigel gece uyumadan tetagil çok rahatlatıyor
aslaninannesiiii Cansuarel6 aa oyle mi cogunluk tetagil demis. Ya dr a sordum onermedi ama herkeste kullanip fayda gorms cocugum sancidan agliyor
aslaninannesiiii Cansuarel6 cogunluk tetagil dems onun icerigi temiz degl mi ki sadece dentigel mi temiz?
Cansuarel6 aslaninannesiiii kullanın tetagil de dentigel de temiz yazık çocuğa ben çok ağrısı olduğunda calpol de veriyordum onu öyle ağlatmaktansa diş fırçaları var bebekler için silikon onunla masaj yapın bizim de dişleri çok zor çıktı bilirim