İnsanlar neden TV açan anneleri linçliyorlar anlamış değilim. Herkes sadece kendi bebeğinden sorumlu olsa keşke. Şu devirde ekranın çok da iyi olmadığını hepimiz biliyoruz ama herkesin kendi tercihi ne yaptığı. Günde 10 dk yemek yiyebilmek için Tv açan annenin yaptığı tüm bakımlar, ilgisi hiçe mi sayılacak? Anneliğinizi sorgulamak kimsenin haddi değil. Bana kalırsa harika bir annesiniz.