akkurt Bir insan yetiştiriyoruz bu hiç kolay değil , zorlukları çok . Ekranı kesmelisin , şimdiden verirsen ilerde çok zorlanırsın . Verdiğin ekran tüm doğrularını götürür. Daha yeni 2 tane post okudum ekranın verdiği zararı düzeltmeye onarmaya çalışan anneler.. Ayrıca sosyal medyaya kanmayın onlar sadece fragman , arka planda neler döndüğünü bilemeyiz. Anneliği kıyaslamak istersenizde çocuğuna ekran verip pişman olan , ilgilenmeyen annelere bakın onlardan feyz alın . Çünkü ben onları gördükçe , onlar gibi olmamak için elimden geleni yapıyorum, tamamen kendimi oğluma adıyorum.