Nanaskani Bizde hastalık döneminde kullandık öncesinde kullanımı önerilmiyor. Ama miktarı çok fazla yetişkinlerde kullanabiliyor dmlyı hayatken bende kullndım günde 13 damla . Sizin kullanım miktarı yetişkinlerin kullanımından bile fazla. Tabi sizin tercihiniz..