Mrvaden ikikereanne_ aynı benım kız doğru dürüst yemez mamada içmıyor süt vermeyı dusunuyorum içerse tabi
Nrgngr Mrvaden ben hamileliğin ilk 3 ayı emzirebildm. Son 2 aya kadar emzirmek istiyordum ama vücudum götürmedi. Sizde bir sorun olmazsa gittiği yere kadar emzirmek en güzeli
Nrgngr ikikereanne_ zâten ilk 3 ay bulantı oluyor benim değerlerim hep düşmüş ayağa kalkacak hâlim olmuyordu zaten o süreçte 1 hafta annemde kaldı bebeğim. Ona bakacak takatim yoktu yani kucagıma bile alamıyordum. Zaten araya zaman girince bırakmış olduk.
Nrgngr Mrvaden risk yoksa emzi rebilirsin diyorlar da zâten belli oluyor düşük risk veya başka sorun yoksa doğuma kadar emziren bile oluyor
ikikereanne_ Nrgngr anladim herseyde bir hayir oluyor illaki. Benm hamileliklerim masallah guzel gecer. Bulantim sabah ac karna tek tuk olmustur. Buda oyle geciyor. Kizim memeye cok duskun nasil kesecegim bilmiyorum cok vicdan yapiyorum iki yasina kadar emzirmeyi cok istemistim.
Nrgngr ikikereanne_ eğer sıze bir zararı olmuyorsa emzirin çoğu bebek sonlara doğru kendi de bırakabiliyor. Şuan diş çıkarıyor benimki mesela keşke bırakmasaydım da ağrısı hafıfleseydı diyorum. En güzel ilaç bebekler için anne sütü. Gittiği yere kadar gitsin
miniklerimad Mrvaden ben emzirdim o beni emmeyi reddedene kadar hatta ya bırakmazsa doğuma giderken zorlanırsam diye korkuyordum doğuma 20 gün kala kendi bıraktı. Doğumdan sonra tekrar verdim istemedi bende daha üstüne düşmedim. Doktorum 7. Aya kadar içebilir demişti ama kestiremedim onun dediği zaman diliminde çok araştırdım çok denedim ama sonra kendi kendine halletti bi sıkıntı yoksa sizde devam edin bence
Mrvaden miniklerimad bnde Bır turlu kesemıyorum gece emmeden uyumuyor mamada almıyor cok caresz kaldm
miniklerimad Ek gıda almıyor mu bu arada ek gıda zamanı ise gıda alımını zengin içerk yapın sütünüz ilk zamanlardaki gibi kaliteli olmuyor herkesin farklıdır tabi ben gebeyken emzirdim ama çok besleyici değildi süt kesilince yemeğe olan isteği yerine geldi
Mrvaden miniklerimad ek gıda alıyor ama iştahlı bır bebek değil ne süt ne mamada içmez o biraz zorluyor
miniklerimad Mrvaden aynı bende öyleydim 8 aylıkken karnımdaki gece süt değil su içirip yatırmaya çalıştım bi denersiniz ilerde bırakmazsa