ikikereanne_ Mrvaden benim doktorum dogurduktan sonra bile emzirebilirsin dedi. Dusuk tehlikeniz varmi kanama kasilma vs
Mrvaden ikikereanne_ hayır yok adlında bebeğim 10 aylık cok küçük daha 😣cok üzülüyorum strese giriyorum zaten gece 2 3 defa emziriyorum
ikikereanne_ Mrvaden bende ogrendigimde 10 aylikti . Hicbir sknti olmaz emzirmeye devam edin . Suan kimse icin problem olmuyor . Tandem emzirme olarak geciyor okuyun iciniz rahat etsin. Cok cok az doktor onermiyor dusuk yapabilir diye o da kanitlanmis birsey degil zaten
ikikereanne_ Mrvaden aslinda isterim iki yasina kadar yapabilirsem yapacagim. Ama cok zorlanirsam dogumdan once kesmem gerekecek
Berna1123 Bende emzirdim ilk bebeğim 8 aylıktı hamile kaldığım da , doğuma gireceğim sabaha kadar emdi. Fakat gebe olduğum bebek erken doğdu 34 hafta da emzirmeyle alakası var mı bilmiyorum.
Mrvaden ikikereanne_ aynı benım kız doğru dürüst yemez mamada içmıyor süt vermeyı dusunuyorum içerse tabi