mlsfcr Miraninannesiiii bende çok ayakta kalınca çok kucağa alınca oluyor dikişlerimde de ağrı oluyor hala
mlsfcr Miraninannesiiii evet Allah sağlık iman kuran versin hepimize inşallah kandil gecesi dua edelim birbirimize 🥰
aybars_mom mlsfcr spinal sezaryen ile doğum yapalı 7 ay oluyor. Bel ağrısı tutulması yaşıyorum. Aynı şekilde hemen sıcaklıyorum. Daha adet olmadım. Bide bende maalesef idrar kaçırma problemi çıktı. Fıtıktan mı yoksa sezaryenden mi bilmiyorum
minikpandam-_- mlsfcr öyle kadın doğuma gideceğim fırsat bulursam benim sıcak basmayı da geçiyor erzurumdayız ama evin içinde tshirt veya ince badi dışarı çıkarken sadece mont kaçak falan yok eşim diyor üşürsün yok ben iyiyim böyle